Monday, January 30, 2012

berfikir

Assalamualaikum sahabat semua. Semoga semuanya berada di dalam perlindungan Allah. Maafkan saya kerana sudah seminggu meninggalkan Facebook. Saya masih di peringkat percubaan tetapi mempertimbangkan kemungkinan untuk meninggalkan akaun peribadi Facebook secara total. Hanya sesekali memberi maklum balas di fb.com/hasrizalabduljamil untuk kemaskini aktiviti. Biar pun manfaat aktiviti saya di Facebook signifikan, mudarat yang mengiringinya di luar keupayaan saya mengendalikannya. Gangguan secara subliminal amat menguji. Terima kasih atas ukhuwwah selama ini. Saya masih setia di blog Saifulislam.Com Insya Allah. Doakan saya.
 
buat diri berfikir sejenak, semoga semua menyedarinya. semoga dapat berubah menjadi lebih baik, insyaAllah. :)
alhamdulillah. alhamdulillah. ^_^
 Ya muqallibal qulub, thabbit qalbi ‘ala dinik..-
Ya Allah yg berkuasa membolak-balikkan hati teguhkanlah hatiku pada agamaMu

No comments:

Post a Comment